14 februari 2025

Är du vår nästa stjärna på vår kundsupport?

Om ePARK
ePARK är en innovativ aktör inom parkering och mobilitetslösningar, där vi gör parkering både enklare och mer tillgänglig för våra användare. Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare som är redo att vara en viktig del i vårt team och ta vår service till nya höjder.

Vårt uppdrag till dig
Som kundtjänstmedarbetare på ePARK blir du vårt ansikte utåt, och ditt fokus ligger på att leverera en kundupplevelse i toppklass. Du hanterar både telefon- och mailärenden där du snabbt och effektivt hjälper våra kunder och samarbetspartners med deras frågor och behov. Här på ePARK värdesätter vi innovation och vi ser gärna att du utmanar oss, ger förslag på förbättringar och är med och driver vårt arbete framåt för att våra tjänster ska passa våra kunders behov ännu bättre.

Din profil
Vi söker dig som:

  • Har erfarenhet av att arbeta med datorer och Windows-system
  • Är serviceinriktad och har lätt för att skapa goda relationer både med kunder och kollegor
  • Talar och skriver svenska obehindrat
  • Har tidigare erfarenhet inom kundservice, vilket är meriterande men inte ett krav
  • Trivs i en dynamisk arbetsmiljö och är van att ta eget ansvar

Vi erbjuder dig

  • Ett omväxlande och utvecklande arbete i en spännande och växande bransch
  • En central roll i vårt lilla, sammansvetsade team där positiv energi och samarbete är i fokus
  • Framtida karriärmöjligheter i ett expansivt företag
  • Ansvar och möjlighet att påverka vår kundtjänst och arbetsprocesser
  • Friskvårdsbidrag och möjlighet till hemarbete vid behov
  • Anställning enligt Unionens kollektivavtal
  • Varaktighet och arbetstid

Våra villkor

  • Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Anställningsgrad 80% med möjlighet till heltid
  • Arbetstid dagtid måndag till fredag samt ca 1 lördag i månaden
  • Flexibilitet finns för rätt person, med möjlighet till hemarbete när det behövs
  • Arbetet utgår från vårt kontor i Göteborg

Tillträde
Vi ser gärna att du börjar hos oss den 17 mars 2025, men vi är flexibla för rätt person. Sista ansökningsdatum är den 28 februari 2025.

Låter det här som en roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Kontakt
Skicka ditt CV och personligt brev till vår kundtjänstchef ludvig.jakobsson@epark.se

14 februari 2025

Nyheter

Nyheter

Ny design och användarupplevelse tillståndssystem 6.0

Läs mer

Nyheter

Möt Ludvig - kundservicechef med fokus på utveckling.

Läs mer

Nyheter

Digital P-skiva - direkt i appen

Läs mer

Nyheter

Är du vår nästa stjärna på vår kundsupport?

Läs mer

Nyheter

Smart passersystem med ePARK – full drift i Kungsbacka Kommun

Läs mer