24 oktober 2024
För att förenkla och effektivisera hanteringen av parkeringsplatser har Östersunds kommun inlett ett samarbete med ePARK Group. Med hjälp av en ny digital plattform kommer kommunens parkeringsaffär att moderniseras, vilket innebär förbättrad service för både medborgare och företagare. Genom plattformen kan användare smidigt hyra p-platser, följa sin köplats och hantera tillstånd – allt digitalt.
Tjänsterna omfattar:
Effektivare administration
Den nya lösningen kommer att avlasta kommunens administration genom att automatisera och digitalisera processerna. Dessutom ger plattformen bättre översikt och underlag för beslutsfattande, samtidigt som användarupplevelsen för invånarna och företagarna blir mer smidig och transparent.
Nya förutsättningar för kommunen
Avtalet med ePARK Group är en viktig del i Östersunds kommuns arbete för att digitalisera och förenkla parkeringshanteringen. Den nya plattformen sparar tid och resurser för kommunen samtidigt som den höjer servicenivån för de som använder parkeringshusen. Avtalet visar hur digitala verktyg kan skapa vinnare på alla sidor genom att öka effektiviteten och kundnöjdheten.
Vill du veta mer om parkeringslösningen? Kontakta affärsansvarig Fredrik Mikkelsen på fredrik.mikkelsen@epark.se eller 076-009 92 34.
24 oktober 2024