Hem Företag Parkeringsägare & Kommuner

Receptionslösningar

Receptionstjänst
Har ditt företag kunder eller andra besökare som behöver parkeringstillstånd? ePARKs receptionstjänst för parkering sparar tid åt såväl besökare som den egna verksamheten.
Receptionstjänsten är en digital lösning som helt ersätter manuellt arbete med registrering och parkeringstillstånd. Allt är automatiserat och kunden registrerar sig själv vid receptionen med några få knapptryckningar.

Lätt att använda
Receptionstjänsten för parkering är enkel och pedagogisk, både för era besökare och för er. Som företagare väljer ni själva hur lång parkeringstid kunden ska få. Vid installation och eventuella framtida behov får ni all vägledning helt kostnadsfritt — oftast tar det bara några minuter.

Kom igång snabbt och enkelt
Receptionstjänsten för parkering levereras startklar med en surfplatta monterad på ett sobert stativ, redo att koppla upp sig mot vår webbaserade tjänst. Du kan också välja att koppla upp dig via en vanlig dator. Oavsett behöver du inte tänka på någon programvara som ska underhållas.

Gladare besökare och nöjdare medarbetare
Med receptionstjänsten för parkering slipper kunderna tänka på p-skiva eller pappersbiljett. Istället behövs bara ett par sekunder åt att skriva in sitt registreringsnummer på en skärm. Sedan har bilen fått ett digitalt tillstånd, synligt för parkeringsvakterna.

Nyheter

Nyhet

ePARK Group – nu expanderar vi i Sundbybergs kommun

Läs mer

Nyhet

SJ optimerar parkeringen med ny innovativ lösning - ePARK Pool-i-Pool

Läs mer

Nyhet

Utökad elbilsladdning och betalningsalternativ på Chalmers campus

Läs mer

Nyhet

ePARK Group - auktoriserad operatör för Eskilstuna kommuns korttidsparkering

Läs mer

Nyhet

Ängelholms kommun förlänger avtalet med ePARK

Läs mer